Nabídka práce
Hlavní účetní - PetCenter
Místo výkonu: PrahaUrčeno pro: nezdravotnické profese
Do společnosti PetCenter hledáme zkušeného kolegu či kolegyni na pozici Hlavní účetní.
Na našem oddělení se primárně soustředíme na účtování všech typů faktur, uzavírání účetnictví, řádné odvedení DPH a spolupráci s finanční správou CZ a SK, vedení centrální pokladny hotovosti a cenin, archivaci smluvní dokumentace společnosti a spoustu dalších činností týkajících se toku hotovosti, nehotovosti a cenin.
Co bude Vaší náplní práce:
- Zodpovědnost za vedení účetnictví PetCenter CZ, SK.
- Účtování vybraných dokladů, párování a kontrola saldokont, pravidelná kontrola hlavní knihy.
- Zodpovědnost za včasné zpracování dat v účetnictví, které jsou potřebné pro reporty měsíční a roční závěrky.
- Zpracování DPH, kontrolních hlášení a následná komunikace s úřady.
- Zajišťování platebního styku prostřednictvím bankovních ústavů.
- Měsíční kontrola pohledávek a závazků, konfirmace.
- Zodpovědnost za přípravu podkladů pro audit a spolupráce na přípravě podkladů k DPPO.
- Zodpovědnost za měsíční a roční závěrku.
- Vedení týmu účetních.
Všeobecná agenda:
- Zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci vnitřních předpisů, postupů a pravidel.
- Zajištění kontrolních procesů.
- Plnění ad hoc úkolů zadané nadřízeným a pravidelný reporting.
- V rámci svých kompetencí se aktivně podílí na všech činnostech finančního oddělení.
- V době nepřítomnosti nebo z důvodu přetížení kolegů z oddělení je zastupuje nebo dočasně přebírá část jejich zodpovědnosti.
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr,
- rozvoj znalostí a zkušeností.
Benefity:
- dovolená 20 dní a až 5 dní pracovního volna,
- flexibilní pracovní doba,
- možnost občasné práce z domova,
- příspěvek na stravování,
- Multisport karta,
- sleva na firemní sortiment,
- notebook, mobilní telefon.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru,
- praxi min. 5 let,
- velmi dobrou znalost MS Office (zejména Excel a Word),
- znalost účetního programu ESO9 - výhodou,
- aktivní zájem o obor a proaktivní přístup k práci,
- plnění úkolů v požadovaných termínech,
- odolnost vůči stresu,
- samostatnost, spolehlivost, systematičnost a časovou flexibilitu,
- ochotu zastoupit kolegy v případě jejich nepřítomnosti či přebrání části jejich agendy.
Nástup:
- ihned, příp. dle domluvy
Místo výkonu práce:
- Praha - Košíře (AGEL Tower)